Rosendals trädgård

Min före detta kollega M och jag slutade vara kollegor vid årsskiftet och mer eller mindre sedan dess har vi planerat in en lunchdate. Och nu i mitten av september blev det äntligen dags så nu kompenserade vi oss själva med en långlunch på härliga Rosendals trädgård. Det var en av de där perfekta höstdagarna som bjöd på sol och värme och inne på Rosendal var det mer sommar än höst.
 
Det är vid de här tillfällena jag önskar att jag hade haft min kamera med mig men en Galaxy S4 och instagram får duga i brist på D7000 och Photoshop. Man får hålla till godo, ni med.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plötsligt blev jag sugen på ett växthus fullt med tomater, det var ungefär det härligaste jag sett. Undrar bara var det nu ska stå...
 
Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback