130 timmar Criminal minds

Åtta säsonger.
186 avsnitt.
à 42 minuter ger mig 7812 minuter av Criminal minds. Det är ungefär 130 timmar vilket innebär att om jag tittar non stop så är det fem dygn.
 
Jag vet. Det är waste of time. Men i fantasivärlden tar jag en veckas semester. Åker till huset i Dalarna. Lämnar barn och man hemma. Istället fyller jag bilen med grillchips och Coca cola. Och i fantasivärlden behöver jag inte något mer. Inte sova. Inte äta mat. Jag blir inte heller mörkrädd eller fet. Jag bara är - och det bästa av allt. I fantasivärlden har jag inte ens dåligt samvete över att jag slösar bort fem dygn av mitt liv på att frossa i skräp.
 
 
Visst vore det ljuvligt.
 
Juno
 

Kommentarer
Postat av: Mina

Jag kan följa med dig! :D

Svar: Gärna!
Juno

2014-01-09 @ 09:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback