Lite lätt panik här...

13 februari 2014 fyllde min syster femtio år. Det är ju ingenting som kommer som en chock precis eftersom hon den 13 februari 2013 fyllde fyrtionio år. Om en vecka ska hon ha fest. Det är inte heller någon nyhet. Datumet bokades in långt innan inbjudningskortet kom, barnvakt fixat för så länge sedan att jag hunnit glömma bort att jag ordnat det.
 
Jag har alltså börjat ordna saker i god tid. Och sen glömt det. Och syrran själv reste bort. Och då var det inte på riktigt. Att hon fyllde år alltså, det firar vi ju ändå inte förrän det är dags för själva festen. Som är om en vecka. Shit! Och plötsligt slår det mig. Mitt i Vega. Mitt i Tommassin och ostkrokarna. Det är bara en vecka kvar!!!
 
En ynka vecka innan min fantastiskt unika present ska vara klar och mitt spirituella tal och hjälp... typ hundra pers... och vad fan ska jag ha på mig? Det är dags att dra igång en liten panisk tankeverkstad. Tack och lov för vänner som talar om vad jag ska ge och skickar med det jag ska ha på mig. Tack.
 
Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback