CopacabaCupcake

I dotterns presentpåse som hon fick av besökarna i helgen låg det en bok om hur man bakar cupcakes, formar och rosa pärlor. Eftersom boken råkade vara på norska googlades det lite på recept vid sidan om också. Sen bakar vi cupcakes. Lyssnar på Sean Banan och jobbar med stor koncentration.
 
Jag kan ärligt säga att man behöver träna på att göra cupcakes. De blev inte överdrivet fina och inte överdrivet goda heller. Men skam den som ger sig. På shoppinglistan står nu minicupcakeformar, det här måste vi greja känner jag!
 
 
Juno

Kommentarer
Postat av: Mina

Kan varmt rekommendera dom i silikon och även cupcakeformen i teflon :)

Postat av: Mina

Men nu såg jag att du redan hade formen i teflon och du kanske inte behöver ha två stycken :P

2013-03-13 @ 16:58:37
URL: http://jagochjagigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback