Tro inte. Vet.

Man lär av sina misstag. Learning by doing. Trial and error. Eller nåt. I morse fick jag ett sms om lättare panik och kan jag komma till Mariefred och hjälpa till mellan fem och sju? Jo, men det går nog att ordna och jag svarar att jag åker klockan två.
 
Och när det kommer ett tack till svar på det så tror jag att vi är överens. Så när klockan är två sätter jag mig i bilen och styr söderut. Bara för att inse att en timme senare är jag den enda av oss som är där. För det var visst nästa torsdag det behövdes hjälp.
 
Öh....
 
Men det är som min vän H brukar säga "assumption is the mother of all fuckups". Sant, jag ska inte glömma det igen. Och under tiden får jag se det positiva i det hela, jag hann prata med två fina vänner medan jag satt i bilen och jag åkte inte fast för fortkörning.
 
Juno
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback