Lagom med inspiration

Jag satt här och hade lust att bli insprirerad. Till något. Till något vad som helst eller till något specifikt? Det vet man inte så noga, det finns ju så mycket man kan bli inspirerad till. Att skriva fabulösa ansökningsbrev, att bygga en app (jag vet inte vad det skulle vara för app men det vore kul att testa), ta världsklassfoton på barnen.
 
Det vill jag ju alltid så jag surfar ut på nätet och tittar på bilder för att få lite tips. Folk tar ju helt fantastiska bilder, det är knallblå ögon, det är perfekt rufsiga frisyrer som solen silar ned genom, det är gudars skymning och frusna vattendroppar. Och där, just där fick jag mig en liten överdos av inspirationen. Här övergick inspirationskänslan till prestationsångest....
 
Men det är förbjudet att stanna i prestationsångestträsket så jag bestämde mig för att leta efter mina fina bilder från sommaren, de kommer snart. Peptalk!
 
Och som ett manifesterande på det. En fjäril, en Montréalsk fin fjäril. Och nu blev jag sugen på kaffe och bildarkiv!
 

 Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback