Min telefon är i min dator

Jag har redan skrutit på facebook om min nya fina telefon som min man köpt åt mig. Det var så bra, han skulle hjälpa mig med en app på min gamla telefon, fick ett litet anfall när den inte svarade (på låååång tid) och for och köpte en annan. 

Fin vit Samsung Galaxy II som har snabba ledtider från det att man klickar på en ikon till det att man ser vad som ligger i den. 

In med alla apparna igen. Ställ in alla olika ljud, icke-ljud, koder, konton, synkningar...allt ska bli som det var innan. Och sen är jag nöjd och lycklig och en smula förvånad. För när jag loggar på min jobbmail ligger det fullt av korta mail med ett telefonnummer som avsändare. Det är alla SMS jag tar emot på min telefon som också skickas till inkorgen på jobbet.

Vilken feature. Så om jag glömmer min mobil hemma någon dag kan ni SMS:a mig och så ser jag det i min brevlåda på jobbet! Inte för att jag skulle glömma den här fina hemma förstås...

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback