Stark och vacker

Gör dig inte till ett offer, sa han. Han som är den kloka av oss två. Och jag blev lite förbannad, jag är väl inget offer! Jag har bara lite svårt att prioritera mig själv när det är många saker som ska lösas samtidigt. Men sen kan man argumentera om vad som är innebörden i ordet offer hur länge som helst och egentligen spelar det ingen som helst roll. Jag ser mig inte som ett offer och jag vill verkligen inte att någon annan ska göra det heller. Det är tydligt att jag måste jobba på min image här.

Hjärnan kan inte skilja på vad som är lögn och sanning sägs det och den kan inte skilja på falska minnen och sanna minnen heller. Hjärnan tror att något är sant när den uppfattat det mellan sexton och tjugoen gånger. Jag ska göra ett test från och med nu och under hela februari:

Jag är stark och vacker och allt jag vill kan jag. Och jag vet vad jag vill, I will make it happen. Det är bara jag som kan göra det. So, here I am, make me an offer. A good one please.

Juno

Kommentarer
Postat av: P

Prexis ! och kolla va' bra det gick !

2012-01-30 @ 14:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback