Surt sa räven

I flera dagar har jag varit sugen på att blogga om olika småsaker, men så har jag liksom inte orkat ta fram datorn. Har suttit med telefonen och surat över att det inte finns en app för android än. Jag har surat över det förut och jag surar än.

Det är inte det att man inte kan mobilblogga utan app, det är bara det att man inte kan mobilblogga. Punkt. Fältet för rubriken ger ett tangentbord. Fältet för texten gör det inte. Om man inte går i html läge. Och då kan man inte se vad man skriver när markören går utanför skärmrutan. Och nej, det går inte heller att manuellt flytta sig dit. Man får skriva och vänta på radbrytning.

Extremt störigt. Än mer störigt är det att när jag nu tog sats och drog igång datorn så kommer jag inte ihåg en enda av de roliga anekdoterna jag skulle skrivit om häromdagen. Så jag stänger väl av igen och antar att jag kommer på något roligt om ungefär tre minuter.

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback