I ett hus i skogens slut...

En helg i det lilla huset i skogen är aldrig fel. Förvisso längtar vi alla efter att våren ska komma men nu, när det är sol och nollgradigt är vintern i alla fall till sin fördel. Säga vad man vill om snö, men vacker är den!

  

Och så fick vi så kallat oväntat besök också, Gud vad roligt! Mellan Länna och Tyresö är det ju rätt så svårt att ta sig men uppe i mörkaste Finnmarkerna i Dalarna är det plötsligt vägarna förbi. Underbart tycker jag! Underbar var också busiga, glada lilla Ted:

     

Vi hade lite saker på listan. Sånt man kanske kunde ägna sig åt. Men jag kan utan att gråta nämnvärt konstatera att vi läste inte några tidskrifter, vi gjorde ingen bokföring (kanske lite dumt förstås), vi planerade inte någon webbsida och jag gjorde inga listor för kongress tvåtusentolv. Istället drog vi pulka, grillade korv och spelade asmycket angry birds på makens nya iPad (har man betalat flera tusen spänn måste man ju spela som fan, annars får man inte valuta för pengarna).

  

  

Juno

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad mysigt ni hade det! Bra att ni inte höll på med bokföring och planering av kongresser!!!

2011-03-21 @ 08:13:15
Postat av: Sara

Åååh vad jag längtar hem när jag ser de här bilderna!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback