Ettusenetthundratrettiosju minuter...

...eller närmare nitton timmar. Det är så lång tid jag ska spendera vid teven den närmsta tiden. Det är så lång tid det tar att titta på alla åtta filmerna om Harry Potter. Jag fick serien av sonen i julklapp tillsammans med kommentaren:

- Mamma, jag vet att du kommer bli asglad för en av dina julklappar. Det är något som du har älskat!

Fina ungen, han är så stolt och go. Och han har helt rätt, jag älskar att sitta här och drömma om att magi finns. Flyga runt på en kvast är kanske inte min grej, det verkar lite åksjukeframkallande men läsa lite formler och förtrolla saker till höger och vänster verkar totalt cool.

Det enda som är trist är att titta ensam. Livet på Hogwarts är inte makens grej riktigt. Men men, jag kör en favorit i repis om en två tre år ungefär. Tillsammans med Joar, så fort han är redo för det. Men nu måste jag fokusera på att klia mig, det är asmånga asäckliga och asstora spindlar i den här andra filmen. Uck.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback