Längtan efter Paradise hotel

Stod i lördagskö på systemet för någon vecka eller två sedan. Bredvid mig står två unga, smala, blonda, festklädda och rejält uppsminkade tjejer och snackar blaj. "Faan vad jag läääängtar till Paradise hotel" säger tjejerna och suckar och fördjupar sig i vem som är töntig och vem som är programmets billigaste ligg. Och jag fattar ingenting, längta till en dokusåpa om vem som ligger med vem?

På jobbet hyste kollegorna ingen förståelse för min oförståelse. De längtar också till Paradise hotel och sedan fördjupade de sig i vem som...och jag fattar ingenting. Jag är ett UFO, jag är en gammal gammal tant. Jag är förundrad.

Juno


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eh.... vad är paradise hotel ?

2010-02-03 @ 22:39:33
Postat av: Juno

Ja du, har ju inte sett det heller men en dokusåpa och när jag googlar på det hittar jag följande från Expressen:



I måndagens avsnitt av "Paradise Hotel" fick tv-tittarna se hur Stefan Grantorp, 25, hade sex med både Dalin Nano, 24 och Erika Johnson, 27, samma kväll. De hade dessutom oskyddat sex och i gårdagens program oroade sig båda tjejerna för konsekvenserna.

- Det är gyn och hälsokontroll, alltihop, sa Erika.

- Vi får hoppas att jag inte har ägglossning, sa Dalin till Stefan när hon berättade att hon inte tagit något så kallat "dagen efter-piller", varpå Stefan svarar:

- Jag kom ju inget på dig i alla fall.



Jag tror inte vi har missat så mycket...

2010-02-04 @ 22:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback