Något att se fram emot

Min systers barn har blivit så stora. Längre än vad jag är har de varit i många år, vilket kanske inte är så märkvärdigt. Men nu är de också påtagligt vuxna. Fjorton, snart femton och särskilt tjejen är klart intresserad av att extraknäcka som barnvakt åt sina yngre kusiner. Även om det är en hel lördagkväll som ryker.

Så nu har min man och jag bokat en date med våra vänner på lördag. Det blir bio och middag. Vi behöver inte ens titta på tecknat  utan har bokat in oss på vuxenfilmen Män som hatar kvinnor. Och det bästa av allt, vi slipper att äta på McDonalds efteråt, vi kan äta på en vanlig krog. Det känns väldigt lyxigt.

Juno


Kommentarer
Postat av: Fia

Men va härligt....passa på att njuta av barnfritt för på söndagmorgon är det dax igen ;-)

Om ni behöver en till helg och om ni vågar kan jag ha dom om inte hon vill offra en till lördag :-)

kram på er alla fyra!!!

2009-03-05 @ 17:19:25
Postat av: Juno

Klart vi vågar, bara du kommer ihåg att inte slå dem. Det är det bara mamma och pappa som får =)



Fast vi vill ju hänga lite med dig också!

2009-03-06 @ 07:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback