Favorit i repris

För exakt två år sedan var jag i Göteborg och roddade med exakt samma saker som jag gör i Warszawa nu. Då glömde jag ta med tandkräm och om jag inte minns helt fel så stod jag varje kväll utanför min kollega J:s rum och tiggde från hans tub. Och nu kan man ju bara gissa vad som inte åkte med i världens största packning från Länna, Stockholm.
t-a-n-d-k-r-ä-m.

Så nu står jag varje morgon efter frukost och tigger vid min kollega A istället. För jag har under dagen helt glömt bort att leta efter en egen tub och nu på kvällen så bemödade jag mig om att plocka ut en nätverkskabel från receptionen, men inte tänkte jag på att fråga efter tandkräm heller. Alltså sitter jag här med sunkiga tänder och bloggar. Måste ju få valuta för mina usla prioriteringar i alla fall.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback