träningsguiden

Syrran tipsade om en rolig site där man kan tävla med varandra i träning. Oavsett om man joggar, simmar, kör aerobics eller styrketräning så räknas allt om till poäng som är jämförbara med varandra. Det kostar ingenting att vara medlem. Tycker man att det är otrevligt att allt måste vara en tävling så måste det inte vara en tävling. Man kan jämföra sina resultat bara...hö hö, vad är det för skillnad?

Nu är jag medlem och har petat in årets träningspass. Elit-motionär fick jag som veckostatus. Wow, det lönar sig att vara flitig. Om man inte gör så stora insatser en vecka riskerar man att bli klassad som tröttfink. Så känner jag mig idag. Men nu ångrar jag att jag tog bilen till Farsta, en timmes promenad hade ju ändå varit värt trehundra poäng!

www.traningsguiden.se och så lägger ni till alias juno om ni vill tävla med mig!

Juno

Kommentarer
Postat av: Mina

Jag känner mig utmanad :o)

Postat av: Monster-tanten

Får man poång av att gå till godisskåpet? Annars vet jag inte hur jag ska få ihop några....

2009-01-27 @ 21:06:50
Postat av: Juno

Man får MINUS poäng av att gå till godisskåpet!



Pyssla i trädgården, Ridning (det du), Step up (på torsdag - inga ursäkter godtas), Skotta snö (om vi hade någon)...det finns massor av saker för dig min sköna =)

2009-01-27 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback