Tick - TACK - åren går...

Förr om åren hade kalasen inte börjat när klockan slog tjugotvå. Nu om åren är kalasen slut vid samma tid. Båda barnen sover, disken är diskad och datorn är påslagen. Eftersom barnen ville se på lite film och lite teve så fick jag leva utan Singstartävling. Plötsligt kan jag överväga ett eget teverum till barnen...de är ju i vägen ;-)

Och nu är den här gamla damen trött, jag låter maken vila stämbanden och avvaktar till en annan dag innan jag låter honom krossa mig i ABBA-låtar igen. Tack snälla alla som är stjärnor, sångstjärnor eller inte, som kommer ihåg min födelsedag år efter år, som ringer, sms:ar och lämnar underbara presenter.

På det här viset kan jag tänka mig att fira fler födelsedagar, det känns helt okej att bli ett år äldre i år.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback