Tapenade, Knäckis och Marabouchoklad

Om ungefär sju timmar kommer taxin och hämtar mig. Och jag vet inte vad har gjort med den här kvällen riktigt. Av någon helt outgrundlig anledning valde jag just ikväll för att peta lite ny färg i håret. För jag kände mig så gråhårig. Och vem i hela världen vill åka på kundmöte i Warszawa med grått hår? Va? Har jag packat? Tja, i alla fall det viktigaste tror jag...pass, bokning, knäckis och tapenade och Marabous helnöt. Dator, laddare till telefonen, mp4-spelaren. Foton på barnen.

Och ja. Ett helt gäng med kläder för jag kunde inte välja. Så nu tror jag det är dags att stänga väskan och gå och sova en liten stund. För att sitta här verkar inte leda till några större insikter. Hej Joar, hej Elsa. Om jag får någon minut över lovar jag att längta efter er. Och dig med kära make.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback