Snöiga Warszawa

Det har varit en bra dag. Intensiv, lång och fylld av arbete. Efter tolv timmar instängda i ett konferensrum var det precis rätt att gå och käka på ett avslappnat genuint polskt ställe med livemusik och tre sorters vodka på bordet. Och vad som kunde ha varit en elegant men stel middag blev uppsluppen och avslappnad. Trots isblåst och regnblandad snö så var det skönt att ta en promad tillbaka till hotellet. Vi fick oss ett snöbollskrig i all vänlighet och lite frisk luft.

Nu är listorna jag skulle ha gjort klart imorgonbitti färdiga och jag kan med gott samvete gå och slita lite på min stora säng och fluffiga kudde. Det är svårt att tro att det har varit fredagen den trettonde hela dagen. Kanske tur att jag inte visste om det, då vet man inte vad som hade hänt. Och nu har Valentin namnsdag. Så nu avslutar jag med litski polski kramski till allski minski vänski.

Hjärta på er.
Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback