Jag - en tystlåten, idealistisk tänkare

Ägnar morgonen åt att surfa runt och på min före detta klasskompis blogg hittade jag en länk till ett personlighetstest. Japp, detta ska ägnas några minuter åt. Alltid lika kul att se vem man är:

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.

Hm, jo jag är ju extremt tystlåten, det kan jag ju inte säga emot...och visst, jag passar nog utmärkt som präst också. Eller måste man vara med i Svenska kyrkan för att få bli prälle? Då är det kört...

Fast till testets fördel får man ändå säga att förutom det där med tystlåten så stämmer nog det mesta in ganska bra.
Gör testet, det går ganska fort och är helt okomplicerat, och berätta sedan vem du är!

Juno


Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstigt nog så nämndes inte ordet "tystlåtna" i mitt svar ;-)

2008-09-24 @ 12:20:07
Postat av: Juno

anonym...nu blev jag ju nyfiken!



M är det du?!

2008-09-24 @ 12:43:19
Postat av: Anonym

Japp, min "monster-tanten" försvann på vägen.

Jobbigt med tekniska gruximuxer...

2008-09-24 @ 20:18:42
Postat av: Vet du vem ;-) ?

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.



Karriärer som skulle kunna passa dig:



Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

2008-09-25 @ 11:27:23
Postat av: Juno

Ni är inte så många som jag vet regelbundet är här. Detta måste ju vara Amina!

2008-09-25 @ 17:05:05
Postat av: Mina

Så rätt så rätt :-))))))))

2008-09-29 @ 12:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback