Idag är en annan dag

Så tog jag sats. Tillslut. Trots allt mitt inre motstånd...

Jag har ägnat hela förmiddagen åt det tristaste inom tråkområdet städning som går. Ugnsrengöring. Dammsugning. Fönsterputs. BLÄÄÄÄH!

Ugnen är inte perfekt men det går att se in i den igen, fönstren är mindre än perfekta men det år att se ut genom dem. Och det är trots allt det viktigaste. Men nu när jag precis började bli trött, hungrig och sur på alla mina trista arbetsuppgifter kom min man hem som en räddande ängel och lagar lunch åt mig. Så nu är jag glad igen.

Juno

Kommentarer
Postat av: Tant

Och plötsligt har du ju varit jätteduktig! Jag är i alla fall både imponerad och avundsjuk...ser inte ut längre..

2008-09-04 @ 20:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback