ABBA-fredag...

Halv nio sover alla barnen. Så då är det bara att kasta sig i bingen då. Men det är ju ABBA som tema på Idol och då är jag fast. ABBA-låtar är det värt att vara vaken för.

Det är dock med viss irritation jag noterar att någon som heter LARSE sjunger en tafflig version av Money money money, vilket ger mig totalt dåliga associationer till tidigt nittiotal. Och förutom att han sjunger si så där, gör våld på en klassiker och ser ut som ett spektakel, så sitter juryn och hurrar över att han är bra på musikal. Musikal?! Eventuellt kabaré. På sin höjd.

Nu är det någon som heter Kevin. Han ser glad ut och ska sjunga Gimme gimme gimme. Just det, ge mig lite sång som gör det värt att sitta här och vara vaken för än så länge har det varit fattigt.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback