Jag är så glad!

Jag är så glad! Först för att jag har kommit igång att träna igen. Sen för att jag har hittat roliga pass med bra instruktörer. Och det som var min stora ångest var kostnaden för att betala årskort. Men med motionsbidrag från jobbet och kampanjpris på träningshallen så kostar ett årskort nu elvahundra kronor istället för tvåtusensjuhundra och det har jag råd med. Hurra!

Som en bonus får jag ta med min bebis om jag vill träna tisdag och fredag lunch. Det kan ju inte bli bättre för nu har jag alla möjligheter att gå under break even jämfört med klipport. Fjorton gånger krävs det bara. Och det tänker jag klara av flera gånger om nu när jag känner mig så taggad.

Sade jag att jag är så glad också?

Juno

Kommentarer
Postat av: L

Vad duktig du är!!!

2008-11-14 @ 09:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback