Två muggar från Filippa K

Åh dessa bonuskort. ICA kortet, Åhléns kortet, H&M kortet, Polarn & Pyret kortet, Diners Club, SAS and you name it. Min man får poäng på sitt First Card också. Efter att ha betalat flygresor, hotell och andra högkostnadsprylar med sitt kort har han nu samlat ihop vad som låter som en hyfsad summa. Sextiofemtusen poäng. Vilket ger honom den enorma förmånen att välja en present. Två muggar från Filippa K.

Själv fick jag i dagarna ett inbetalningskort från Åhléns. De tyckte inte jag hade handlat tillräckligt hos dem för att vara värdig deras bonuskort. Om jag vill fortsätta att samla poäng i deras butiker måste jag betala hundra kronor. Tack men nej tack, det ska bli skönt att bli av med ett av korten i plånboken.

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback