Livets nödvändigheter finns på nätet

Det finns en oändlig mängd med överflödiga prylar. Kolla till exempel in sajten coolstuff.se, de är ett föredöme inom försäljning av dessa pryttlar. Vissa är smarta, absolut. Vissa är roliga, absolut. Vissa är fina, absolut. Vissa är billiga, javisst. Vissa är bara helt omöjliga att motivera varför man måste ha dem. Lova att kommentera nedan om du köpt något från min topp fem listan nedan (alla bilder är från coolstuffs webbsida):

 Paraply med små lampor i taket för att illustrera en stjärnhimmel. Undrar hur många ögon man sticker ut på folk runt omkring när man strosar omkring och kollar in sin stjärnhimmel... 379 kr

 T-shirt som visar om du är nära ett trådlöst nätverk genom att lysa upp symbolen så här:
 måste naturligtvis tvättas i handtvätt och batterierna bör inte tvättas alls. Symbolen sitter på magen så du själv kan inte se om du är nära mottagning men folk du möter kanske får nytta av informationen...319 kr

 I-buddy som visar alla msn-freak när deras kontakter är online, när de rodnar eller tjoar när de skickar ett meddelande. Oftast skickar mina msn-kontakter meddelanden till mig när de ser att jag sitter vid datorn och då behöver ju ingen tjoa till. Fast jag har huset fullt med barn som tjoar så det kanske förtar tjusningen med ett tjo till...179 kr (men den är slut så någon barnlös person ville i alla fall ha en)

 En nylonstrumpa som ser ut som en tatuering som täcker hela armen. Allt eller inget ska det vara. Billig är den i alla fall...39 kr

 Tengu heter den här figuren som lär göra roliga grimaser, mimar och busar när du pratar. Han kopplas in i USB-porten på datorn och sägs vara fin som vän på jobbet. Undrar om chefen tycker det är positivt att man lägger kraft på att glo på en mimande låda istället för att jobba...298 kr

Juno

Kommentarer
Postat av: Tantaugusta

Vad roligt! Alltså, strumpan skulle jag vilja ha, bara för att chocka föräldrarna med i jul t.ex. Vore ju jätteroligt! Eller mimande kompis... Tack för tipsst ;)

2008-12-12 @ 17:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback