Morgonradio

Det är svårt att ställa in radiokanaler på Karlavägen 108. För att inte det ska bli ett enda kakofoni försöker kollegan bredvid och jag att synka våra radiostationer. Oftast är det Mix Megapol som snurrar men härom veckan fick inte A in den så det blev byte till Lugna Favoriter. Nåja, nu lyssnar man ju inte så noga utan har mest lite bakgrundsmusik så det kan väl fungera en stund.

En bra liten stund. Idag är första gången jag lyssnar på deras morgonradio. Genom bruset av det talarprogram jag jobbar med hör jag hur Malin Berghagen säger att "Jag skulle bli avtänd om killen föreslog att vi skulle dela på notan. Det handlar inte om jämställdhet, det handlar om beteende". Vilket jävla skitsnack. Vilken kossa. Nu sitter hon där ensam, Tommy Nilsson hade kanske inte råd att vara kär i henne. 

Nu har jag genast bytt tillbaka till Adam och Gry.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback