Får jag bara äta groddar nu?

Om sex veckor åker jag till Bangkok. Det betyder att nu är det bråttom. Jo, jo med allt jobb som ska ordnas också men framför allt. Beach 2007, det här projektet som jag lade ner i våras eftersom jag insåg att jag skulle jobba hela sommaren och inte behövde sörja över att sitta i vassen i år igen. Nu måste jag öppna projektet igen för Beach 2007 har fått en ny chans och i Thailand finns det ingen vass.

Och sist jag tänkte på det var det gott om tid kvar. Men nu har jag lite lätt panik. Jag måste kanske ringa Anna Skipper från "Du är vad du äter", men till och med hon har åtta veckor på sig för att förändra sina offer. Igår gick jag in starkt och åt inte en enda tugga av den hembakta tårtan med marängbotten, mandarinsås, sockerkaka, grädde och hallon på fast jag nästan fick hunddregel av att titta på den.

Men nu är frågan, räcker det att inte äta tårta eller måste jag börja odla groddar som jag kan göra burgare på nu?

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback