www.äppelkräm.nu

Jag har fått ett nytt behov. Av äppelkräm. För något år sedan hade Coop en fantastisk äppelkräm med äppelbitar och kanel. Mmmmmm. Men den verkar ha försvunnit. Så nu scannar jag varenda affär efter en hygglig ersättare men det finns ta mig fan bara aprikos, hallon och jordgubb.

Ekströms jordgubb smakar ingenting, framför allt inte jordgubb. Jag testade någon annan fruktkräm men den var sådär, nu står en Willy hallonkräm på tur. Den som hittar en god äppelkräm kan väl höra av sig å det snaraste.

Mamma förstod inte varför jag ska leta i affären när jag kan koka egen kräm. Hm. Tänka tänka. Den som känner för att komma ut i förorten en kväll och koka äppelkräm åt mig kan väl höra av sig å det snaraste.

Juno

Kommentarer
Postat av: lotta

Nån dag ska jag göra det. :)

2007-11-03 @ 18:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback