Somliga gör vad som helst

En gammal gubbe sitter på en bänk. Svisch bara så stegar snyggaste bruden i byn fram och slaskar runt med sin tunga i hans tandlösa gap. Varför? För att somliga gör vad som helst för att bli rökfria.

Ett par sitter i lugn och ro och äter middag på en restaurang. Svopp, en medelålders tant stolpar fram, lyfter upp klänningen och fladdrar med tuttarna. Varför? För att somliga gör vad som helst för att bli rökfria.

Men varför? Jag blir snarare äcklad än sugen på tuggumi, det är nästan så att man måste ut och tigga till sig en Camel Light för att lugna ner sig.

Juno

Kommentarer
Postat av: cressida

Jag är lite seg ibland när jag tittar på TVn. Har aldrig fattat riktigt vad reklamen handlade om. Undrar vilken målgrupp den riktar sig mot. Inte min.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback