Barnkär Husfru sökes!

För länge sedan lade jag upp mitt CV på lite olika jobbsiter. Ibland dimper det ner något erbjudande där de har matchat CV mot annons. Då står det "Baserat på de uppgifter som du registrerat om dig själv..."

Barnkär Husfru sökes!
bla bla..."Du bör gärna vara i 50+ åldern" bla bla... "I arbetet ingår även bredare hushållstjänster inom hemmet (tvätt, strykning, lättare städning, matinköp samt matlagning)." bla bla... "du måste kunna jobba kvällar, ibland med övernattning" bla bla...

Det är nog bäst att jag går in och ser över mitt CV, för jag har inga minnen av att skrivit saker som rimligtvis kan få mig att passa in på den här profilen.

Juno

Kommentarer
Postat av: Monster-tanten

Ah, det var det där med inköp som det föll på?

2007-11-01 @ 14:50:47
Postat av: Juno

50+

2007-11-01 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback