What goes around, comes around

Ibland tror man inte på det som händer. Det är bara helt sjukt. Exakt två veckor senare sitter jag här med trettionio graders feber igen. Och jag är precis lika emlig och ömklig som då.

Så det var bara att ringa till de på T22 och berätta att de tyvärr få laga sin middag själva. De krävde in vår son till sitt middagsbord och tyckte inte det var en så stor förlust i övrigt.

Min man älskar mig. Han åkte och handlade ostkrokar utan att jag hade bett om det. Nu lagar han mat. Jag orkar knappt sitta i soffan, eller kolla på teve, eller blogga (det här inlägget har tagit över en timme att skriva) men för hans skull ska jag verkligen anstränga mig att äta lite.

Ha en trevlig kväll med melodifestival allihop. Jag tror Jimmy och Sonja kommer gå vidare. En ung söt kille till småtjejerna och en tjej som inte är så hispig som Nanne. Själv lägger jag min röst på Uno & Irma.

Juno

Kommentarer
Postat av: Christina W

Ojojoj krya på dig. (ser att allt blir understruket men det är visst ett fel sen de uppgraderade blogg.se) Och Uno o Irma gick inte vidare...men de var inte mina favoriter.

Postat av: Emelie

besök min hemsida om Irma ! http://www.freewebs.com/irmask

2007-03-17 @ 23:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback