Arbetslös? -Skaffa en billig fylla, skäll ut en vakt och skriv en bok

Anna Sjödin kallade en vakt för svartskalle och blev returnerad med fitta. Eller något ditåt, jag har inte så bra koll för det var aldrig så intressant för mig. Nu känner hon sig försmådd och ska skriva en bok om det lilla krogbråket utanför Crazy Horse.

I dagens Metro säger hon att boken ska innehålla sanningen om bråket och dessutom finns där fakta som inte tidigare har lagts fram. Men varför har det inte det? Nej för hon får ju ingen möjlighet att pröva sitt fall i Högsta Domstolen. Nehej, och det finns ju ingen annan att berätta det för. Typ polisen i anmälan eller så.

En sanning är ju dessutom helt svävande. Det här blir ju hennes sanning som beskrivs. En sanning från en packad svensk brud. Snark, nu somnade jag redan. Jag kan inte för mitt liv begripa vem som vill betala pengar för att läsa om hur hon upplevde sin fyllekväll. Kan ni?

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback