Författarsupernova via nätet

Det skrivs bloggböcker till höger och vänster. Det finns några som skriver en blogg om vad som helst, oftast sitt eget liv, och sen en dag ges den ut i bokformat. Andra skriver en bok med handling på en gång, i tanke att det ska bli en bok redan från start. Oavsett, det är i tiden. Jag har kallat det bokblogg, Metro kallar det bloken.

I USA är det  nu dags för Idol à la skrivartalanger. Typ, de tävlande skriver ett par kapitel och folket röstar på den som ska få fortsätta skriva. Läste lite om det i DN och mer kan man läsa på The Gather dot coms webb. Jag tror inte det dröjer allt för länge innan vi får chansen även via svenska förlag. Då kan ni rösta på mig.

Juno

Kommentarer
Postat av: Lizz

raknas min rost om jag rostar redan nu? Bra! Da gor jag det. 1 rost fran mig till dig.

2007-01-21 @ 02:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback