Det gäller att tänka positivt

Ett årskort på SATS kostar sextusentrehundrafyrtio kronor. Jag har bestämt mig för att det ska vara värt det. Min svåger menar att första gången jag gick och tränade kostade det mig exakt sextusentrehundrafyrtio kronor. Det känns ju rätt saftigt. Men andra gången kostar det mig ju bara hälften så mycket, då blir man ju genast mycket gladare.

Alltså, efter fyra träningstillfällen har det kostat mig ettusenfemhundraåttiofem kronor per gång. Det är ju ett klipp. Jag har snart tjäntat pengar på det här. Jag känner mig inte ett gram smalare men hellre fet och rik än fet och fattig. Eller hur det nu blev...

Juno


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men hur blev det med håret?!?!

Postat av: Carl Hellberg

Vi har ett gym i bostadsrättsföreningen. Har precis börjat använda det rätt flitigt och det bästa är att det känns som om det vore gratis. Det är det ju inte så klart, det är en av anledningarna till att vi betalar hutlöst mycket svenska kronor i hyra. Men det känns gratis och det är ju bra!

2007-05-02 @ 19:20:32
URL: http://carlhellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback