Tjuvläsning- http://juno.blogg.se/bok

Sophia är tjugofyra år. Hon är en tuff tjej som inte släpper allt för många inpå livet. De enda som står henne riktigt nära är hennes mor och far. När de två hastigt går bort tvingas hon se att saker inte är som de verkar. Är det ett svek eller är det omtanke, kärlek eller egoism? För att få svar på de frågor hon inte visste om att hon bär inom sig ger hon sig av på en resa. Ut i världen, in i sig själv. Och på vägen möter hon en oväntad vänskap.

Det här är något för Niclas Risberg att sätta tänderna i. Det är baksidan på en bok som inte finns än. Ni kära läsare av min blogg ska, efter mycket vånda och stora tvivel, få möjligheten att göra en Risberg. Varsågoda att tjuvläsa, recencera, risa och rosa boken utan titel allteftersom den växer fram.

Jag gör en copycat på min klasskompis K, han som skriver
Ensam mitt i flocken, och startar en bokblogg. Fast boken utan titel kan rimligtvis inte ha en egen sida, ni hittar den under den min vanliga blogg.

http://juno.blogg.se/bok

Observera att texterna som läggs ut är ett råmaterial och kan komma att genomgå smärre eller större ändringar när som helst och hur som helst, utan varning eller hänsyn till er som redan läst ett kapitel.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback