Skoångest

Jag tvingade ut mig själv i mellandagsrean för att hitta något respektabelt att ha på mig på jobbet. Kläder stod på listan. I omgångar åkte jag till Sickla och Farsta. Tittade, handlade, returnerade. Köpte något annat. Inte så jäkla mycket ångest faktiskt.

Tanken var business, något annorlunda, mönster, färg. Ett lite käckare jag typ. 98 % blev väl svart, grått, vitt men en smula järva kläder med mööönster slank in. Mes. 

Okej. Skor stod på listan. Ångest. För mycket taxlängd för stövlar, för mycket ankform för snygga inneskorna. Men vad tror ni om de här pjucken, är de respekt(abla) eller är de överdrivet käcka?



Ångest. Varför kan jag inte vara en normal tjej med normala fötter som gillar normala saker som shopping och skor?!

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback