På pendeltåget

Måndag morgon. Fortfarande glad men ruskigt trött. Både tåget, kroppen och huvudet rör sig långsamt den här morgonen. Faktabok på engelska och hjärnan har svårt att värja sig mot alla ljud och rörelser runt omkring mig.

Därför vet jag inte mer om ADKAR metoden än att "varför" är den viktigaste frågan att kunna besvara vid en förändring... 

Däremot vet jag att Sören är välkommen till Oasen den 28:e februari, och att det är hans födelsedag idag, grattis till den. Jag vet att Lina är på väg till en synundersökning men att hon inte vet var den är eller vilken tid, lycka till med den. Anna ska på lunchdate på tisdag och killen bredvid mig gillar Aviici.

När jag fyller år ska jag önska mig schyssta öronproppar så jag klarar av att koncentrera mig även i morgonbruset. Jag har ju så mycket jag vill ta in nu, men helst inte alla mina medresenärers bestyr...

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback