Dags att väcka gråsuggorna

Jag ska gå på kurs. Det ska bli underbart att få lära mig något nytt. Kursen avslutas med prov och certifiering. Det är ju inte fullt så underbart. Mina hjärnceller har gått i stand-by så jag är en smula nervös för att de ska vara svårväckta.

Enligt statistiken klarar nittionio procent (typ) provet. Jag antar att det sägs till mig i syfte att lugna mig. Man kan också ägna ett par minuter åt att istället ha ångest över tanken av att tillhöra den sista procenten och hur usel är man inte då?!

Panik, jag har köpt en app med testfrågor och jag memorerar principles, themes och processes...

7PRI; CBJ, DRR, FOP - LBE, MBE, MBS - TTSTPE
7T; BC, C - OPP - QR

...osv. Ja ni fattar. Eller? Continued business justification. Det är dags att väcka de små grå suggorna nu!

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback