hos mormor

vi har varit hos mormor i helgen. då är det bästa att vara ute i lekparken. den här helgen träffade mamma en flicka som hon lekte med när hon bodde här, det gjorde mamma glad. elsa och jag lekte lite med mammakompisens barn men mest lekte vi med varandra.
 

jag räddar prinsessan elsa från det höga tornet

fast sen måste jag göra läxan. jag skulle mycket hellre leka med morfars gamla leksakspistol men jag gör matteläxan och läsläxan. jag är jätteduktig på läsläxan och jag tror att mamma kanske också lär sig lite om de grekiska gudarna när hon lyssnar.
 
medan jag gör läxan leker elsa med mormor:
det var roligt ändå, fast jag måste göra läxan men nästa gång vi kommer hit, då vill jag leka mer!
 
joar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback