Sommarlovsavslutning

Sommarlovet avslutades värdigt med ett spontanbesök på Grönan tillsammans med bästisarna. Det vi sparade in på rabatterade åkband tog jag igen med en bot för att jag stått längre än jag betalt till. Det betyder att vi hade roligt i alla fall så det får vara värt någon femhundring extra.


Elsa den modiga. Vågade åka tekoppar, minibergochdalbana och lustiga huset!


Meja, Filippa och Erica var modiga de med och åkte blå tåget. Efter det visar Meja sitt läskiga jag; bli rädd nu Elsa!


Joar och Erica on top of the world!


Erica älskar att vara en liten tepåse i tekopparna, och för att vara en kille som inte gillar tekopparna ser han väldig glad ut på den fjärde omgånden på raken...


Meja, Elsa och Filippa? Elsa, Filippa och Meja? Filippa, Meja och Elsa? Tre bustroll gillar Pettson och Findus i alla fall!


Oj, här kommer två sockervadd med armar och ben. Vad konstigt!


Elsa bjuder Meja på Mejas sockervadd. Så gör en bra kompis!


Och på tal om bra; en bra avslutning är alltid att fiska upp sitt triljonte gosedjur och snällaste grannen Lucas hjälper alla ungar att fiska, fiska lila påsar och lila ankor, eller apor eller vad helst de vill ha. Tack för det!

Och nu är vi redo för skolan och dagis igen! Ungarna tycker det är toppen att vara tillbaka bland kompisarna och jag, tja...åh vad jag ska få allting gjort nu!

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback