Shoot me #7

Sommaren lider mot sitt slut. Det märker man på många saker. En är förstås att semestern tar slut, vilken inte drabbar mig i år, jag vaknar istället med värkade leder varje morgon, morgonljuset blir speciellt, kvällarna blir mörka. Många blommor vissnar men är fina ändå, på ett nytt sätt.


Ljuset faller fint mot lavarna


Hundkexen blommar vidare...


...men inte Lupinerna, de förbereder sin förökning för nästa år istället.


Lika så gör maskrosorna. Och fast det är ogräs och ingen vill ha dem så är de vackra så här tycker jag.


Lingon, världens bästa sylt!

Jag vet att jag sade det förra året men jag säger det igen. Jag gillar hösten, det kommer bli många höstbilder i år.

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback