rent och fint

vi har inte en maskin som kan diska mer. den är trasig. mamma och pappa tycker att det är dåligt. de tycker inte det är jätteroligt att diska utan maskin. men det gör jag. jag tycker det är jätteroligt att diska. först ska jag ha vatten. massor med vatten. sen ska jag ha skum. massor med skum.

och sen tar jag svampen så här och trycker hårt på den så det kommer massor med vatten och skum på skärbrädan här. nu kan jag gnugga. jätteroligt. det blir jätterent. va mamma? jätteblött? segla ut ur köket? sluta diska? nä men mamma elsa är ju mycket snäll...



elsa

Kommentarer
Postat av: P

Vi har ju en ny diskmaskin.... men ingen strömsladd !

Det kanske fanns en anledning till att den var så billig ? :-)

2011-01-24 @ 22:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback