Shoot me #1

Det är dags att börja slita på kameran. Jag har alla förutsättningar nu, nästan. Jag har en fin kamera. Jag har nytt objektiv. Jag har världens finaste modeller. Jag har tid. Tid att fotografera och lattja lite i Photoshop light.

Projekt Shoot me startar nu.



Joar på släktträff i Hamra, innan han hittade kompisarna. Inomhus utan blixt, ljuset var fint men det har jag lyckats redigera bort =(



Elsa har plockat blommor, det är sent, inomhus och utan blixt och fotografen är inte helt stadig på den långa tiden (jo nykter) och objektet är inte helt stilla heller.

Jag har alla förutsättningar att göra bättre än det här, men jag lägger ut ändå. Någonstans måste jag ju börja.

Juno

Kommentarer
Postat av: Anette

Vilken underbar bild!!

2011-08-20 @ 20:10:59
Postat av: Juno

Tack, jag kommer behöva öva på lite andra objekt än mina sönderskjutna barn...vill dina barn vara med på bild någon dag kanske?

2011-08-21 @ 23:09:02
Postat av: Martinleila

Follow your dreams, you can reach your goals.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback