Vad har du gjort idag?

Vad har du gjort idag? Så frågar mamman sin tvååring på väg hem från dagis.

Mamman: Vad har du gjort idag?
Dottern: Jag har ätit sylt!

Vad har du gjort idag? Så frågar mamman sin sexåring när han kommit in från fotbollsfältet.

Mamman: Vad har du gjort idag?
Sonen: Jag har ätit pannkaka. Och glass!

Okej. Barn kanske tänker med magen, annars kanske de hade lekt lite eller så? Ur det här perspektivet har jag ätit gårdagens matlåda med spagetti och köttfärssås. Inte jobbat. Om jag tänker på mina dagar med magen kanske jag blir glad, eller så får jag ångest. Vad har du gjort idag?

Juno


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har druckit coca cola som en snäll tant bjöd på:p

2010-11-06 @ 10:41:28
Postat av: Anonym

tant? vafan. det blir ingen mer cola, du får välling nästa gång din lilla skitunge =)

2010-11-16 @ 23:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback