LEGO Star Wars

Mamman agerar stand in för pappan i LEGO Star Wars. Femåringen tycker ju det är roligare att spela tillsammans än ensam.

- Sluta slåss nu mamma och kom med mig istället, säger sonen
- Jaha, jag försöker men vem är du då?
- Jag är Kenobi, ser du inte mig va?

Mamman tror att hon är R2-D2 och snurrar mest runt i största allmänhet.

- Hur hoppar man Joar?
- Du måste trycka på krysset men du ska inte hoppa nu mamma
- Nähä, vad händer om jag trycker på den här då? undrar mamman

Trycka trycka, vimsa vimsa, slåss slåss.

- NEJ mamma!
- Vaddå?
- Den här roboten bygger jag bäst själv tack
- Kan jag skjuta den här?
- Du skjuter ju mig mamma! Du behöver inte spela mer med mig nu. Drop out mamma.

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback