Tillslut Avatar

Så tog jag mig tillslut tiden att gå och se den. Filmen som alla pratat om utan att jag någonsin begripit vad den handlar om. Avatar. Den var bra nästan hela tiden. Ibland blev det lite väl mycket Amerika och Hallelulja och lite för lite 3D men det var coolt filmat och jag höll mig vaken i alla etthundrasextio minuterna vilket är plus men jag grät inte en enda tår vilket är lite skralt för att vara världens finaste film.

Om jag nu har fattat vad den handlar om? Ett blått folk på en annan planet som ska utplånas av maktgalen Amerikansk militär och pengakåt typ men räddas av några forskare och en klonad före detta marinsoldat som var stand in för sin döda tvillingbror. Ja och så det vanliga förstås, klonad före detta marinsoldat blir kär i blå tjej och de är fiender men sen är de inte fiender mer och så är han lika mycket en räddare av Avtarer som Bruce Willis är för mänskligheten.

Typ.

Juno


Kommentarer
Postat av: L

Men, hallå. Spoiler alert tack!

2010-04-28 @ 21:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback