lite leksugen nu

jag är i mitt andra hus och hälsar på vintern.



mamma och pappa har med sej kompisarna som vi sköt raker på nyår med. elsa har en kompis också fast de leker inte så mycket. jag har inte lekit så mycket med kompisarna som jag helst ville och jag har ingen egen kompis med mej. jag önskar att nils kunde komma hit för då skulle jag visa honom den döda björnen som står i huset där farmor bor.

jag åker på min snowracer som jag fick av mormor och morfar i julklapp. mamma och pappa samarbetar fint med att hjälpa mej upp för backen och ner för backen.

det går upp... och det går ner...

det har varit jullov länge. nu längtar jag efter att vi ska åka hem igen så jag får gå till dagis.

joar

Kommentarer
Postat av: Mina

TACK igen för den fantastiska helgen!!!

muah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback