snälla mamma, snälla pappa - sluta sjung

mamma och jag var på ica maxi idag. det visade sej att de har kampanj på playstation 2 just nu. så mamma ringer till pappa och undrar om det inte vore lite skoj med ett abba singstar? pappa är galen, han säger att okej då, köp ett playstation du älskling. min pappa älskar nog min mamma väldigt mycket.

så precis när jag ska sova drar de två igång. låtar från något som heter åttitalet och det här abba...och eftersom de tycker att det inte är roligt att höra sej själva så höjer de volymen. fast de fattar inte att det gör att de själva sjunger ännu högre. och falskare.

jag försöker fly men den här dumma sängen gör att det inte går. jag kommer inte längre. snälla någon, hjälp mej.



elsa


Kommentarer
Postat av: Oliver

Usch ja! Vad är det med dom och dom där Abba? Min mamma skränar i kapp med radion varje gång hon hör dom :-(

Vi få sjunga vår egna da da da daaaaa mycket högre istället!

2009-01-23 @ 23:05:44
Postat av: elsa

kom hit grabben, så ska vi visa tanterna vilka det är som sjunger högst =)

2009-01-23 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback