Jag längtar efter att bli dragen i håret

Hur kommer det sig att man, trots att man har en stor säng helt för sig själv, ligger och trycker på ena kanten? Precis som hemma. Utan den fluffiga kudden. Precis som hemma. Det måste vara för att man längtar hem. Jag saknar till och med att bli dragen i håret av det stora barnet.

Fördelen med att vara på möte med jobbet är man bor på fina hotell. Nackdelen är att man inte har så mycket tid att njuta av det fina rummet. Och att man inte delar upplevelsen tillsammans med sina nära och kära. Även om jag tycker väldigt väldigt mycket om mina rara kollegor vill jag inte ha dem i sängen. Nu kör vi igång sista mötespasset och sen tror jag min familj möter mig på Arlanda ikväll. Underbart!

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback