Dåligt Sweden Sports Academy

Vet ni vad som är helt galet? Jag. Jag är helt galet sur. Aldrig någonsin har jag stött på en organisation som så illa stämmer överens med ordet. Totalt oorganiserade och med tränare som gång på gång inte dyker upp. Dagens träning var en ersättning för utebliven träning vecka 47 och sen blev det visst en ersättning för utebliven träning vecka 49 också. Men hur ska de ersätta den uteblivna träningen för den uteblivna träningen då?

Jag har ett förslag. Med pengar. Pengarna tillbaka tack. Jag kunde ha lite roligare än att skotta fram bilen, slira hela vägen till Tyresö på oplogade vägar med två motvilliga ungar i baksätet bara för att konstatera att Korpen ska ha julkul där vi trodde att killarna skulle ha avslutning. Utan meddelande om annan lokal, utan meddelande om inställd träning, utan telefonnummer dit jag kan ringa och gorma när jag behöver det som bäst. Inga rekommendationer till Sweden Sports Academy från mig.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback