Dagistjejen

Efter en vecka på dagis är mini helt självklar där. Hon stolpar in med kavata steg och kastar sig över alla härliga nya leksaker. Hon sitter förnöjt i knät på fröken B och C och idag när vi föräldrar fick göra det spännande testet att lämna våra små skyddslingar ensamma på stora läskiga dagiset så höjde min tjej inte ens på ögonbrynen, vare sig när jag gick eller när jag kom tillbaka.



Nu har jag att välja på att känna mig sårad över att min ringa person gör varken till eller från hos min bebis eller vara glad och stolt över att hon är så självständig och trygg att hon inte behöver en daltande mamma vid sin sida hela tiden. Lätt val. Fantastiska lilla skitunge, lite glad kunde du väl bli över att se mig i alla fall...

Juno


Kommentarer
Postat av: L

Haha! Du är en helt underbar mamma.

2009-08-21 @ 20:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback